Gyökértömések:

fogorvos, fogászat, fogászat pécs, eurodental, szájsebészet, gyökértömés, gyokertomes fogorvos, fogászat, fogászat pécs, eurodental, szájsebészet, gyökértömés

A jó gyökértömés a gyökércsúcsig ér. A rövidebb, vagy hosszabb gyökértömés gyulladáshoz vezet, és a fogászati problémákon túl egyéb tüneteket is okoz. A baloldali kép egy panaszokat okozó, máshol gyökértömött foggal hozzánk forduló páciens kezelés előtti röntgenfelvétele. A jobboldali kép ugyanarról a fogról, a régi gyökértömés eltávolítása és az új gyökértömés elkészítése után készült.

fogorvos, fogászat, fogászat pécs, eurodental, szájsebészet, gyökértömés fogorvos, fogászat, fogászat pécs, eurodental, szájsebészet, gyökértömés

A precíz gyökértömés elkészítése sajnos időt, gyakorlatot és megfelelő műszerezettséget kíván, de jó hír, hogy fájdalommentes. A gépi gyökértágítók mint például a  VDW Gold Reciproc®  gyökérkezelő tű rendszerünk, a gyökércsúcstól való távolságot folyamatosan mérő műszerek, a székben, kezelés közben készíthető digitális nagyfeloldású röntgenfelvételek nagyban segítik az orvos munkáját. Különösen a vékony és görbült gyökerek tömése "művészet", mint pl. a baloldali képen. A jobboldali képen egy saját (s) és egy idegenben (i) készült gyökértömés is látszik.

A lenti képen egy nem megfelelő gyökértömés következtében létrejött cysta képe látható a gyökércsúcsnál:

cysta, fogorvos, szájsebész pécs